vrijdag, januari 19, 2007

heuvels deel 2

jong enthousiasme, schoon om te zien!
deel 2 : we verkennen het vervolg van het stuk, er worden 2 scènes meer verdeeld, er wordt gelezen dat het een lieve lust is, er wordt na de pauze gespeeld dat het ontroerend is, ...
hoe gaat het verder, ...., allé, krijgen we het vervolg nog niet, ..., wat bedoelen ze met ,als die lakens konden spreken,..., gegiechel, gelach, ... , wat is er met donald zijn pa, ..., waaaaaaaaaaaaaar zit die eekhoorn nu, .... , gaan we daar een voorstelling van maken, ...., wie mag welke rol spelen, ..., ik heb info bij over dennis potter, mijn vader kent nog een stuk van hem; de postman always ....,

wel wel, merci Harlekijnvissers voor dit prachtig stuk, dat me zo nauw aan thart ligt, dat ik dit nog eens kan en mag proeven, super!!!

ik hou jullie op de hoogte, maar ik voel nu al; dit zit gewoon goed!!!!!

mannen, vandaag wil ik dat jullie deze scènes telkens lezen met iemand anders in de rol, dus leef je uit, telkens in een ander persoon en voel het verschil!!!!
zelfs de jongens zetten waardig een angela en audry neer, ... dat zegt toch wat, ...

ik heb werkvoer voor weeeeeeeeeeeeeeken, totdat het er hun oren uitkomt, totdat een voorstelling zich afdwingt , we zien wel, ....

Eh, Els, volhouden,hé!!!!!!