woensdag, januari 10, 2007

de veerdam

daarstraks onze beste wensen gaan overmaken in de veerdam, met 1 van onze beste voorzitters, kwestie van onze pr te blijven verzorgen natuurlijk!
Kreeg ik daar toch wel een lekker drankske zeker bij de koffie, tja en het is dus de koffie die maakt dat ik nu weer klaarwakker ben natuurlijk, shit dat belooft weer voor morgenvroeg, zal dat filmpje van leef en geniet hard nodig hebben tegen dat ochtendhumeur!!!
maar nu niet gezeverd, als we al onze wilde plannen ten uitvoer willen brengen dan moeten we dringend samen op weekend; en op het programma zal dan staan; ochtenloop onder leiding van Evi of ikzelf, een goei massage (terry weet daar alles van), ne goeie douche, of moet dat dan andersom, daarna verplichte brainstorm over griezels en aanverwanten, een lekker spaghettike, een fikse natuurwandeling met watou-btainstorm, en dan nog wat spellekes; kolonisten van katan en pictionnary, of zo ...
lokatie; residentie novus portus, ...
nu enkel nog een dagske prikken mannen!!!!!
tja ne mens mag dromen, maar het zou toch wel fucking great zijn, nietwaar!
voorstellen altijd welkom,hé!
kids proberen we bij nen babysit te droppen
partners natuurlijk altijd welkom!
april, of zo, ...

9 Comments:

Blogger baronneke said...

dit moet heel eenvoudig te regelen zijn. ieder van ons zegt gewoon ja of neen, we tellen de vingers en we zijn weg. ik ben in ieder geval van de partij en april lijkt mij ook ideaal. seimple kom bonzoer

8:33 a.m.  
Blogger harlekijn said...

ik doe natuurlijk mee, maar van 6 to 9 april ben ik in Londen, dan dus niet aub ...?

11:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

jjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doen we !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12:05 p.m.  
Blogger harlekijn said...

Smurfin? Wie zijt gij?

1:33 p.m.  
Blogger harlekijn said...

en we hebben een T, en we hebben een E en hebben een R ...

11:25 p.m.  
Blogger harlekijn said...

ok, dat zijn dus tot hiertoe alleen maar ja's! Geweldig, ik maak er binnenkort werk van, een datum prikken zal wel niet simpel zijn ,ons kennende, maar gaan zullen we!
Eh, ben ik weer de lompe, maar dat van die t,e en r, snap ik niet echt!
Graag verduidelijking, aub!!!!!
en ja, wie is in godsnaam smurfin???

12:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik ga op weekend en ik neem mee :
mijne zotte kop, mijn tandenborstel, een valies creativiteit, een grote stylo, veel papier, mijn partner om overdag te koken en 's nachts te sexen..... maar liefst van al: zielsverwanten.
en dan komt dat allemaal wel in de sacoche.

12:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat van die t, e en r betekent volgens mij dat terry de smurfin is? Juist?

1:16 p.m.  
Blogger harlekijn said...

aaaaaaaaaaaaaaaah jaaaaaaaaaaa
ik heb hem ik heb hem!!!!!!ik ga het zeggen, Walter!
en wiens partner gaat er ook weeral voor ons koken, zie dat volledig zitten, want mmijn kookkunsten laten soms te wensen over!

12:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home