zaterdag, januari 06, 2007

adrenaline

wat doet ge als je de adrenaline mist van het repeteren, als je de chemie mist van het werken naar ..., als je de wederkerigheid der dingen toc wel blijkt nodig te hebben, ...
aha, hier volgen enkele tips :
ge trekt uw loopschoenen aan, regen of geen regen, wind of geen wind, weer of geen weer, ge loopt richting water, en ge loopt, ge loopt, ge loopt, ge loopt, en ge maakt dat hoofd van je leeg, leeg, leeg, ...
enkel loslopende honden kunnen me dan nog van mijn stuk brengen, ...

zalig toch, ...

iemand zin om mee te lopen, wie weet doen we nog wel eens mee aan een of andere massa marathon, of ten miles, of iets anders, maar lopen zullen we ...
tenminste toch zolang we niet repeteren kunnen , ...

the running girl

4 Comments:

Blogger baronneke said...

ik doe mee, maar ik ga eerst inlopen = mijn vorig niveau ophalen = u gene last zijn, blok aan het been. vanaf maart ben ik er.

10:19 p.m.  
Blogger harlekijn said...

wablief maaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!
op welk level denkt gij dat ik loop!!!!

en eh, ik kan gerust een blokske aan hoor!!!

10:31 p.m.  
Blogger harlekijn said...

als ge veerle zijt, doe ik mee. Als ge els zijt, tja, met alle respect, ik ga niet eerst naar Mariekerke lopen om dan nog eens te lopen, dan word ik gewoon véél te goe...

2:23 p.m.  
Blogger harlekijn said...

heb net vernomen dat er nog onder ons zijn die wel eens hun loopsloefen aantrekken, laat ons binnenkort eens een loopinstuif houden, dan onder de douche, en dan eens goed gaan dansen, ja daar heb ik nu eens echt zin in se, wat denken jullie!
iemand een goe voorstel?

1:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home