zaterdag, januari 06, 2007

bergen en dalen

het nieuwe jaar is dus eindelijk wakker geworden, hetzij nog vol schroom, sluimerend, slaperig, maar het zet zijn wankele voetstappen, zoveel is zeker, ...
vol hoop, vol verwachtingen, vol nieuwe moed, vol energie, vol ...
weemoedig denk ik terug aan het jaar voorbij, ...
weemoedig weet ik dat er geen weg terug is, ...
twijfelend denk ik terug aan bewandelde wegen, ...
opstandig denk ik terug aan gebeurde gebeurtenissen, ...
droevig herinner ik me uitgesproken woorden, ...
kwaad erger ik me aan gedane beslissingen, ...
dalen dalen dalen ...
...

hoopvol kijk ik uit naar hernieuwde ontmoetingen
hoopvol kijk ik uit naar ingeslagen paden
zelfzeker plan ik bewogen doelen
glimlachend koester ik vele herinneringen
blijmoedig weet ik me omringd door echte vriendschap
met een warm hart voel ik dat missen ook mooi kan zijn ...
bergen bergen bergen
...

vissers vierders vrienden ...
het ga jullie goed ...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het ga jullie goed...

Is dit als afscheid bedoelt?
Of heb ik het volledig misbegrepen?
Ik vraag voor onmiddellijke verduidelijking van dit eigenaardig geformuleerd zinnetje.
Alvast bedankt.

8:02 p.m.  
Blogger harlekijn said...

oeps, absoluut niet als afscheid bedoeld!!!!!!
gewoon zoals het er staat : het gaat jullie goed!
was in een melancholische bui, en neen, geen alkoholische bui, dit om misverstanden te voorkomen!!!!
alvast graag gedaan!

1:56 a.m.  

Een reactie posten

<< Home