vrijdag, maart 16, 2007

Oep Weekend !!!!!

Beste Harlekijnvissers,

Wat denken jullie van een HARLEKIJNVISSERSWEEKEND van vrijdag 7 tot zondag 9 september! (als we geen datum prikken komt het er waarschijnlijk nooit van hé).
Dat lijkt misschien nog wat veraf, maar zo hebben we alle tijd om ons thuisfront in te lichten nietwaar en uiteraard ook om ons mentaal te prepareren.
Waar maakt mij echt niet uit: Novus Portus, d'Ardennen, De Voer, ....
Wat maakt mij ook niet uit: wandelen, welnessen, watertrappelen, wielewalen spotten,...

Als we maar veel plezier kunnen hebben, diepzinnig met elkaar kunnen omgaan en verdere banden kunnen smeden (We are going to catch you!).

We komen elkaar eerstdaags vast wel tegen op neushoornjacht. Kijk dus alvast je agenda even na wat het voorgestelde moment betreft. De invulling doen we later nog wel.

't Is oemdak ullie mis

De misser

10 Comments:

Blogger harlekijn said...

yes yes yeees!!! Van't weekend spreken we af!!!

11:53 a.m.  
Blogger harlekijn said...

hiervoor laat ik alles vallen

2:02 p.m.  
Blogger harlekijn said...

ik ook. met uitzondering van mijn chinese vaas van 2 miljoen euro. Mijn billen en borsten zijn verzekerd, dus dat is geen probleem.

3:43 p.m.  
Blogger harlekijn said...

Een kleine randbemerking.
Ik wil op voorhand een gedetaillerde weekendplanning.
Of ik zal deelnemen aan al de activiteiten hangt af van het culturele niveau. Ik ben absoluut niet moeilijk maar een bezoek vooraf aan de locatie is eigenlijk een kleine vereiste daar ik mijn weekendprivacy niet zomaar opgeef omdat een gemeenschappelijke slaapruimte en een gemeenschappelijk sanitiar een zogezegde besparing op het weekendbudget zou betekenen.
Ik stel ook voor dat er een limiet w gezet op versnapering en drank (dit om uitspattingen te voorkomen - zoals algemeen geweten :' beter voorkomen dan dafalgannen') : wat denken jullie van 2 drankbonnentjes en 1 koek en/of fruitje de man?
Mijn bijdrage : 2 rollen WC papier en 'Mens erger je niet'
Ik kijk er echt al naar uit!
was het al maar september!

3:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jaaaaaaa goe gedacht.... maar momenteel nog effe bezig met opvangen van elke pijnlijke wee van de neushoornbevalling ... ni simpel voor een klein blauw wezentje zenne ....k zie jullie van t weekend wel ...

12:09 p.m.  
Blogger harlekijn said...

Ik ken een hele leuke variant op 'Mens erger je niet'!!! Met een boek kaarten en iets meer mogelijkheden tot tactische moves...Lol!

1:30 p.m.  
Blogger harlekijn said...

oooooooooookkkkkkkkkkkkkk,
de batterijen werken weer, dus vastzetten op die kalender zou ik zo zegen, en geen excuses!!!!
hou van jullie, ... slijm slijm
smeer smeer smikkel smakkel, lekker toch, ...

1:08 a.m.  
Blogger harlekijn said...

ik weet toch niet zene

12:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mits de nodige voorbereidingen kan ik mij daar misschien bij neerleggen :
- ik wil een duidelijke op voorhand vastgelegde taakverdeling (liefst in excell met kleurtjes)
- een vast uur voor 'lichten-uit'
- GEEN nachtelijke toiletbezoeken (kotsen ter uitzondering)
- geen chips op de kamer
- 's morgens moet ieder zijn eigen bed laten verluchten én ook opmaken
- een gezamelijk ontbijt en ik bedoel daarmee gezamelijk én iédereen op tijd
- welkom heten van de dag met het hijsen van de vlag met bijpassend lied ; idem voor het afsluiten van de dag
- een teamgesprek met moderator
- frietjes mét stoofvleessaus
- ne frisco met chocolat én neutjes
- roddelen mag maar het moet binnen de perken blijven (mijn perkje is heeeeel groot)

de lijst is nog niet afgewerkt maar volgt nog....

10:03 a.m.  
Blogger harlekijn said...

Ik wil dat iedereen mij 's morgens gerust laat, drie keer raden wie dit is ;-)

5:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home