vrijdag, mei 04, 2007

meter der meters

GROOT NIEUWS!!!!!
Ik heb de eer om te mogen aankondigen dat ik ondanks de voorspellingen toch nog de eer mag krijgen om het volwaardig meterschap te mogen vervullen!!!
Voor wie het nog niet wist; iedereen idn de familie, ja iedereen van nonkels en tants, zelfs mijn jongste zus en manlief zijn al meter of peter, maar ocharme ik viel er steeds toevallig vantussen!!!
Neen, dat ligt niet aan mijn betrouwbaarheid of volwassenheid, ik hoor jullie al komen, maar dat ligt aan het toeval der toeval!!!!!!!!
Maaaaaaaaaaaaaaaaaar, tromgeroffel en trompetgeschetter, nu is het toch nog zover!!!!!
In de loop van december wordt er dus nog ten huize van ons Lies een klein zusje of broertje verwacht, hip hip hoera!!!!!!!
Weer een klein wezentje in wording, fantastisch toch, daar word ik stil van!!!!!
groeten van een toekomstige meter
ps tips altijd welkom!!!
en neen, konijnen of poezen zijn voorlopig echt geen optie!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Trots zijn zeker mag, maar....er zijn nóg 'meter der meters'.
Dit is een vrijwel zeeeeer belangrijke taak door velen onderschat.
Ik heb een bijna 18jarige als petekind en we zijn nu ver af van de speeltuinbezoekjes en zoo-dagen, nu komt ...
de 'andersom-periode' :
- mijn pc-problemen worden door hem opgelost,
-hij zegt mij welke muziek ik moet beluisteren,
- hij leest anderstalige interessantere boeken dan ik,
- zegt mij welke concerttickets ik moet boeken,
- en over de liefde moet ik het al helemaal niet hebben,...met een lachje en draaiende ogen zie ik hem vanalles denken,
- dat bezoekje aan Londen van 10 jaar geleden zal met graagte worden overgedaan...maar hij maakt de dagplanning op ....

Kortom : een halve meter groter dan ik, maar nog altijd even knuffelachtig 'als de dag van toen' ... ik nachtjes met hem in de armen rond de tafel liep om hem te sussen.
Dat meterschap moet je echt met waardigheid dragen.

1:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home