donderdag, april 19, 2007

spelletjesavond

Ergens in Nederland. Avondje onder vrienden. Spelletjes avond wordt zoiets over de Moerdijk genoemd. Er wordt met de kaart gespeeld. Een sjoelbak wordt van onder het stof gehaald. En kijk ook mens-erger-je-niet krijgt een tweede kans.

- Iemand zin in een spelletje dammen? Jaaa leuk, Truus. Hehe gesjellig
- Koos! Koo-oos!! Haal je nog effie een bakje prik bij de nachtwinkel om de hoek?
- Ja hoor. Ik fetrek als een speer (en de speer vertrok)
- Go hoh ko wat hebben we het toch leuk samen he?
- Nou, wat je zegt! Gesjellig jaaa haaahaaaaa jaa
- Bep, heppie nog andere spelletjes in huis? Dokter Bibber of neeeej veldslag, jaaa dat is lang geleeje

Dan komt Joop de trap af met een grijns als een chimpasee die publiekelijk staat te masturberen.
- Jongens! Kijk es wat ik gefonde hep!
- TWISTER! jaaaa leuk idee! Goed so Joop
En het spel wordt aangevat.

Koos komt een kwartiertje later thuis met maar liefst TWEE bakjes prik en één pakje koffie van Kanis en Gunnink (moet kunne op zulke avondjes, lekker uit de band springen). Hij treft zijn echtgenote in een onorthodoxe houding aan, verstrengeld tussen Sjakie, Kees, Frans en Frits.

De marechaussee heeft nog tot diep in de nacht de gemoederen moeten bedaren.


1 Comments:

Blogger harlekijn said...

kort samengevat ; tijdens mijn afwezigheid hebben jullie vooral filmpkes gekeken op youtube; tssssss nie goe bezig he mannekes!!!
ondertussen heb ik mij tssn de kiekens, hangbuikzwijnen en een zwangere ezel volop mentaal voorbereid op de grote veldslag der spellekes; ...

10:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home