vrijdag, december 15, 2006

een boekske

ik heb hier thuis een boekske liggen en in dat boekske staan vree goeie teksten, ...
jaja, vreeeeeeeeeeeee goeie teksten, om maar niet te zeggen zo goe, dat we die niet mogen laten liggen, dus wat denkt ge, zin om in watou wat te doen met die vree goei teksten, ...
bv de drumleraar; geschreven voor 2 personen, maar in te vullen met zoveel als we willen,
dus harlekijnvissers verenigt u en trek mee narr watou!!!!!
en vooral diegenen die dachten dat ze gerust waren tot in 2008, vergeet het,hé!
juli 2007 wordt ons ding!!!

ps en laat ons dit jaar het kids-kamp gerust wat vergroten, ...

5 Comments:

Blogger harlekijn said...

I'm on

12:19 a.m.  
Blogger harlekijn said...

and i'm two too...

2:01 a.m.  
Blogger harlekijn said...

Natuurlijk DOE ik mee. Meegaan doen we niet omdat ik met het oog op 2008 dan contacten aan het leggen ben in Avignon...
Maar mee denken, knutselen, creëren, amuseren en vriend-zijn tout cour, daarvoor kan je op mij rekenen. Met grote of kleine trom doe ik jullie graag mee uitgeleide naar het exotisch Watou!

Johan

1:19 p.m.  
Blogger harlekijn said...

hm... hallo? Is daar iemand?
Ik heb ook boekskes....
dikke boekskes
dunne boekskes
slechte boekskes
goei boekskes
grote boekskes
kleine boekskes...
allez, ik wil wel mee!

2:47 p.m.  
Blogger harlekijn said...

ja, die boekskes van u spreken boekdelen!
enfin, ge zijt van harte welkom, met of zonder boekskes, kijk er alvast naar uit!

12:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home