woensdag, september 12, 2007

vakantieblues

de dagelijkse rush is weer begonnen, de dictatuur van de tijd slaat weer toe, het moeten krijgt meer inspraak dan het mogen, maw die mooie zomer is dus weer voorbij...
het is wel even slikken als de zon komt piepen en je ziet de eenzame ligzetel in de tuin staan, straks misschien, straks nog heel even, ...
straks komt, en de zon gaat, ...
verdorie, net gemist, morgen dan maar misschien, ...
na enkele dagen heb ik eindelijk door dat dit even verleden tijd is, ... gewoon in de zon genieten en doen alsof de rest vd wereld niet bestaat, of zou ik het toch even proberen, jaaaaaaaah waarom niet, ... welgeteld 2 min heb ik nodig om me te installeren, met boek, tasje koffie en toebehoren, welgeteld 5 min zit ik als dan de zon weer verdwijnt! ... zetel met dekentje verhuizen dus naar binnen, mmmmm, dat zit toch ook wel goed, alle kids zijn naar de chiro, was en strijk kan me gestolen worden, dus genieten maar, 5 min, ttttttttrrrrrrrrrrrrrriiiiiinnnnng, shit!
de bel, ah lieve zus komt langs met 2 lieve kids die dus nog niet naar de chiro gaan, ...
zeg, zedde gij ziek of wa, krijg ik te horen als ze me ziet zitten onder mijn dekentje in de ligzetel achter het raam, ehhhhhhh, neeeeeeeeee, gewoon, het is zondag, ze zijn naar de chiro, weet je wel, ...
ah ja, dan had ge dus beter niet opengedaan, dus!
maar lieve pruts van nog geen 2 wil een toerke maken in den hof, wil op de trampoline, wil aan de ringen hangen, en aangezien de lieve kids naar de chiro zijn, moet tante inspringen bij de avontuutlijke tocht, mmmmmm, we starten dus ons toerke in den hof , .... en kijk, daar is ze toch wel weer zeker; de zon!
lekker genieten ook al is het niet vanuit de zetel, de stralen doen me deugd, ...
ne zondag kan toch zalig zijn , niet, ...
...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mooi

9:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

en, is dat alles : 'mooi'
dat is een reactie van vis noch vlees !
mag het ietske meer zijn ajb.
meer van : nagel op de kop
meer van : ge zijt niet alleen
meer van : ik voel met u mee
meer van : maar da's echt schoon geschreven
meer van : goe gedaan
nog meer van da.

né.

1:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nagel op de kop
ge zijt niet alleen
ik voel met u mee
maar da's echt schoon geschreven
goe gedaan
nog meer van da.

8:03 a.m.  

Een reactie posten

<< Home