donderdag, mei 04, 2006

blaas

JV uit A is een blaas.

9 Comments:

Blogger harlekijn said...

Als start wil ik JD (geen blaas) alvast feliciteren voor zijn allereerste inbreng...Laat de champagne alvast bruisen, zet de hapjes klaar en dan ... Bloggen maar!
Wie wil er alvast zijn mening kwijt over 'repeteren op een terrasje in plaats van in een toch wel ietwat rokerige repetitieruimte'. Voor- en nadelen?

5:17 p.m.  
Blogger harlekijn said...

Voordeel aan een buitenrepetitie is dat je, met inbegrip van slapeloze omstaanders, effectief 't één en 't ander kan laten bruisen. Al was het maar een borrelende discussie over het wel en wee van de Vlaamsche televisie series uit de jaren '70 en '80 die mij, dat weten jullie, een diepgeworteld 'het pleintjes'-gevoel doet nasmaken. Een nasmaak die ik detesteer tot in het diepste van mijn wortels.
Maar dit geheel ter zijde. Het was fun, misschien nodig maar ik zie nu al uit naar de eerste zweetsessie van de gladiatoren Harlekijns.

7:46 p.m.  
Blogger harlekijn said...

voor goed begrip. de comment van die met zijn wortels was die van JD. ;-)

7:50 p.m.  
Blogger harlekijn said...

Jaaaaaaaaaaaa, ik heb duidelijk iets gemist, weet nog altijd niet wie nu wel de blaas is!!!

6:18 p.m.  
Blogger harlekijn said...

wij willen graag een filmavond organiseren, met watou 2005 + modeontwerper, geanimeerd door een moderne tuperware op zijn spaans, reeds 4 kandidaten, graag met reeds lang beloofde paellea, te Schelle!!!

11:26 p.m.  
Blogger harlekijn said...

Ik wil gerust mee organiseren en/of meebeleven. Ik loop wel eens rond in Watou, ben vrij modieus, eet elke middag mijn bokes uit een tupperwaredooske en heb een boon voor paellea.
Dus: laat maar komen die uitnodiging!

Cyrano

10:09 p.m.  
Blogger harlekijn said...

wacht nog op reactie van onze enige echte filmmaker van dienst in watou 2005; verras ons!!!

7:47 p.m.  
Blogger harlekijn said...

beloofd is beloofd - maar het zonnetje hoort op de partij aanwezig te zijn. Dus vanaf de moment dat de zon er door komt beginnen we er aan.

7:17 p.m.  
Blogger harlekijn said...

laat de zon maar komen, laat de zon maar komen, ...
ik hou u aan uw woord!!!

1:07 a.m.  

Een reactie posten

<< Home